close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהי רקמה ממוחשבת?

מערכת שורשיד אדר, תשעח01/03/2018

מהי רקמה ממוחשבת ואיך היא יכולה לעזור לכם?

תגיות:
רקמה ממוחשבת היא שירות מיוחד במינו שעומד לרשותם של לא מעט תחומים מתחומי החיים. כיום אנו חיים בעידן שבו אנשים מעוניינים להעניק מתנות אישיות, להנציח מסר אישי או להקדיש ברכה שתישאר עמידה וחזקה למשך זמן רב – בדיוק לשם כך קיימת הרקמה הממוחשבת ואכן אחד השימושים הנפוצים והמקובלים ביותר בה הוא עבור מתנות או חפצים שאמור להופיע עליהם כיתוב או מיתוג. נשאלת השאלה – לאיזו מטרה ייתכן ואדם זה או אחר יצטרך לעשות שימוש ברקמה וכאן נכנסת לתמונה קשת רחבה של שירותים ואפשרויות – אישיים ועסקיים, פרטיים ומסחריים.

השימוש האישי קשור בעיקר, כאמור, בהענקת מתנות. לכל אדם יש את ההזדמנויות שבהן הוא מעוניין להעניק מתנה לחברים או מכרים ולא מעוניין להסתפק במתנה רגילה, שגרתית וכזאת שייתכן ותהיה גם לאנשים אחרים. הפתרון – מתנה שיש עליה כיתוב אישי וייחודי שבוצע על ידי טכנולוגיה של רקמה ממוחשבת. המכשור והציוד שבהם מתבצע השימוש בענף הרקמה מתקדמים ומתוחכמים מאד – מה שמאפשר רמות דיוק גבוהות ועבודות בגימור לא פחות ממושלם.

איך מתבצעת הרקמה הממוחשבת?
אם בעבר היה מדובר בפעולות שבוצעו באופן ידני – הרי שכיום גם לתחום זה נכנסו המכונות הממוחשבות, המתוחכמות והמתקדמות ביותר. תוכנות מקצועיות מאפשרות הן ללקוח והן למפעיל הציוד לתכנן לפרטי פרטים את הרקמה שאמורה להתקבל ולדמות על מסך המחשב את התוצאה הסופית. הרקמה עצמה מבוצעת על ידי שימוש בחוטי רקמה איכותיים וחזקים שמבטיחים שהתוצאה לא תשתנה, הצבעים בה לא ידהו וגם אם הפריט יהיה בשימוש אינטנסיבי או יעבור כמה כביסות – עדיין הרקמה תהיה חזקה ויפה.

על מנת להגיע לתוצאה מושלמת, כדאי לפעול על פי כמה שלבים מסודרים:
• פגישה עם איש מקצוע שיש לו ידע וניסיון בהפעלת המכונות ובביצוע עבודות דומות. הוא יוכל לספק דוגמאות רקמה על מנת שהלקוח יתרשם מאיכות העבודה ומהדרך שבה הרקמה תתקבל לבסוף.
• בחירה של הפריטים – ברוב המקרים הרקמה מבוצעת על גבי פריטי טקסטיל שונים – תיקים, פריטי לבוש או כובעים, מה שמתאים מאד בשימוש עם חוטי רקמה.
• עיצוב ההקדשה – שם, לוגו של חברה, ברכה או כיתוב הקשור לאירוע שבו יחלקו את המתנות (יום כיף או יום גיבוש חברתי, למשל).
• בחירת הצבעים וביצוע הדמיה של התוצאה הסופית על גבי מסך המחשב.
• לאחר אישור הלקוח – ביצוע הרקמה הלכה למעשה – שליחת פקודת הרקמה מהמחשב לציוד המתקדם שבמלאכת מחשבת, אט אט ייצור את הרקמה בדיוק כפי שהיא מופיע על המסך ועוצבה על ידי הלקוח והמפעיל.

מתי מתאים להעניק מתנה עם רקמה ממוחשבת?
כאמור, רקמה ממוחשבת ניתנת לביצוע הן על כמות קטנה של פריטים בודדים והן על גבי כמות גדולה של פריטים – זהים או שונים. הרקמה מתאימה בעיקר על מתנות שמחולקות לקבוצת אנשים בעלי מכנה משותף באירוע חברתי או משפחתי וגם כמתנה אישית וייחודית עבור אדם אהוב. המתנה יכולה להיות קשורה לנושא אישי או עסקי (מתנה עבור המנהל בעבודה, למשל) ובלבד שההקדשה תהיה יפה, עמידה ומיוחדת ותשדר עבור מקבל המתנה מסר או כיתוב שרק הוא מבין את המשמעות שלו.

רקמה ממוחשבת מבטיחה שהכיתוב או המסר יישארו עמידים וחזקים ללא כל שינוי למשך זמן ארוך ביותר. בניגוד להדפסים שעלולים להתקלף או לדהות עם הזמן. חוטי הרקמה איכותיים, חזקים ועמידים וגם אם הפריט נמצא בשימוש רב או מכובס – דברים אלה לא ישאירו סימנים ברקמה עצמה. זו הסיבה שאנשים כיום מעדיפים לבחור בכיתוב אישי המבוצע על ידי הרקמה הממוחשבת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה